REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EKSPERCIODO
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
EKSPERCIODO
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy Eksperciodo, działający pod adresem https://eksperciodo.pl/sklep/ prowadzony jest przez Eksperciodo Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skandynawskiej 38, 04-763 Warszawa, działający pod numerem NIP: 9522221466, REGON: 520256004.
2. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Eksperciodo, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. – Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.
4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów i Konsumentów Sklepu. Wszyscy Klienci i Konsumenci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
5. Każdy Klient i Konsument zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
6. Każdy Klient i Konsument mają możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu https://eksperciodo.pl/sklep/ w hiperlink „Regulamin Sklepu”. Regulamin w każdym czasie można pobrać i wydrukować.
7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu https://eksperciodo.pl/sklep/ odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm. -, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanego Produktu za cenę i na warunkach określonych w opisie.
II. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady korzystania ze Sklepu.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu Cywilnego).
Kupujący zamienne Usługobiorca – zarówno Klient, jak i Konsument.
Formularz Kontaktowy – umożliwia Usługobiorcy wysłanie do Usługodawcy zapytania/zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu umożliwiający złożenie Zamówienia.
Formularz Rejestracji – interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu umożliwiający wykupienie szkolenia stacjonarnego i on-line.
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy dostępny pod domeną https://eksperciodo.pl/sklep/, za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów dostępnych w Sklepie.
Sprzedawca zamiennie Usługodawca – Eksperciodo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Skandynawskiej 38, 04-763 Warszawa, działający pod numerem NIP: 9522221466, REGON: 520256004. Dane do kontaktu z Usługodawcą: e-mail biuro@eksperciodo.pl , tel. 732000038.
Produkt – wszystkie produkty bądź usługi dostępne w Sklepie:
▪ E-book – publikacja elektroniczna zawierająca treść do odczytu za pomocą urządzeń elektronicznych (np. komputer, telefon komórkowy, laptop lub inne urządzenie do odczytu treści cyfrowych);
▪ Szkolenie e-learningowe – usługa polegająca na udzieleniu przez Usługodawcę dostępu do wybranego modułu e-szkolenia;
▪ Szkolenie on-line – usługa świadczona na odległość z wykorzystaniem środków zdalnej prezentacji treści, obrazu i dźwięku w czasie rzeczywistym;
▪ Webinar – prezentacja audio lub wideo dostępna w postaci linka przesłanego na adres e-mail Usługobiorcy;
▪ Newsletter – bezpłatna usługa elektroniczna zawierająca informacje handlowe lub marketingowe przesyłana drogą elektroniczną na adres e-mail Usługobiorcy; ▪ Szkolenie stacjonarne – usługa polegająca na dostarczeniu szkolenia w sali szkoleniowej;
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktów zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą.
Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Usługobiorcę za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy z Usługodawcą poprzez zakup Produktu dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem Sklepu Internetowego oraz akceptacja jego treści.
III. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMOWIEŃ
1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Kupujący akceptuje treść Regulaminu.
2. Kupujący może złożyć zamówienie jako Gość. 3. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4. Każdy Kupujący, który złoży zamówienie w Sklepie otrzyma indywidualny numer zamówienia.
5. Procedura składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
▪ Kupujący wybiera dostępny Produkt, a następnie klika w przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” lub równoznaczny;
▪ z poziomu „KOSZYK” składa zamówienie poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza Zamówienia dostępnego na stronie Sklepu i podaje wszystkie wymagane dane;
▪ zamówienie zostanie złożone z chwilą akceptacji Regulaminu oraz wyboru opcji „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoznacznej;
▪ po złożeniu zamówienia oraz dokonaniu płatności Sklep potwierdzi rejestrację zamówienia przesyłając na adres mailowy Kupującego potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wskazując rodzaj zakupionego Produktu oraz jego cenę; ▪ kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie Produktu.
6. Procedura składania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej:
▪ Kupujący składa zamówienie poprzez wysłanie Formularza Kontaktowego na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy biuro@eksperciodo.pl, w którym wskazuje rodzaj zamówionego Produktu, ilość oraz dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail, ewentualnie dane do wystawienia faktury VAT);
▪ w odpowiedzi zwrotnej Kupujący otrzyma informację, co do sposobu zapłaty i realizacji Zamówienia oraz prośbę o akceptację Regulaminu;
▪ po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności Sprzedawca na adres e-mail podany przez Kupującego prześle potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jej otrzymania przez Kupującego, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. W przypadku zamówienia jednocześnie E-booka i Produktów innego rodzaju zamówienie zostanie podzielone na zamówienie dotyczące E-booka oraz zamówienie dotyczące Produktów innego rodzaju. Każde z zamówień zostanie zrealizowane odrębnie. Ponadto zamówienie Usługi jaką jest szkolenie stacjonarne lub szkolenie on-line wymaga odrębnego zamówienia w postaci przesłania elektronicznego Formularza Rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu i podanie wszystkich wymaganych danych. Zamówienie Produktu w postaci szkolenia stacjonarnego lub on-line ze względu na terminowy charakter możliwe jest wyłącznie w czasie wskazanym przez Sprzedawcę w opisie Usługi.
8. Do momentu dokonania płatności Kupujący może dokonywać zmian w zamówieniu albo je anulować.
9. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Kupujący zobowiązany jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek VAT.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11. Jeżeli Kupujący zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę opisaną w ustępie poprzednim, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicę ceny. Obciążenie Kupującego dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Kupującego.
IV. SZKOLENIE
1. Usługi szkoleniowe realizowane są wg programu i na warunkach określonych w na stronie Sklepu.
2. Informacje dotyczące tematyki poszczególnych szkoleń, sposobu ich realizacji oraz okresu ich udostępniania są zamieszczone w opisie danej Usługi szkoleniowej.
3. Wszelkie materiały szkoleniowe powstałe na potrzeby lub w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione jego uczestnikom przez Usługodawcę można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia tych materiałów.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w terminie do 2 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, w szczególności, w sytuacji braku minimalnej, wymaganej liczby Uczestników lub nieprzewidzianych zdarzeń losowych, bądź innych zdarzeń niezależnych od Usługodawca.
5. W przypadku odwołania szkolenia wniesione płatności za udział osób w szkoleniu zostaną w całości zwrócone na rachunki bankowe, z których zostały wpłacone w terminie 7 dni
roboczych od dnia odwołania szkolenia, chyba że Usługodawca uzgodni inny termin szkolenia z zawierającym umowę.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia w obrębie miejscowości, w której odbywa się szkolenie, nie później niż do 2 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
7. Informacja o zmianie miejsca szkolenia lub jego odwołaniu zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej Usługobiorcy lub zostanie przekazana telefonicznie.
8. Rezygnacja z udziału Usługobiorcy w szkoleniu bez ponoszenia kosztów może odbyć się wyłącznie drogą mailową, przy czym wiadomość w przedmiocie rezygnacji musi wpłynąć na skrzynkę pocztową Usługobiorcy nie później niż 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
9. Rezygnacja z udziału Usługobiorcy w terminie krótszym niż 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia skutkuje obciążeniem zawierającego umowę w wysokości 50% kosztów brutto uczestnictwa, w przypadku, gdy zawierający umowę Usługobiorca nie jest Konsumentem.
10. W przypadku, gdy zawierający umowę Usługobiorca jest Konsumentem, rezygnacja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym może skutkować obciążeniem Usługobiorcę kwotą do wysokości rzeczywistej straty poniesionej przez Usługodawcę.
11. Nieobecność Usługobiorcy na szkoleniu nie zwalnia z obowiązku zapłaty za szkolenie.
V. REALIZACJA PŁATNOŚCI
1. W ramach funkcjonowania Sklepu sposób płatności za zamówione Produkty obsługiwany jest przez podmiot obsługujący płatności internetowe, a w szczególności płatności za pośrednictwem karty kredytowej, transakcji z wykorzystaniem kodu BLIK, przelewu online oraz przelewu tradycyjnego.
2. W celu dokonania płatności, z chwilą złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty, Kupujący zostanie przekierowany na stronę internetową dostawcy.
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online za zamówione Produkty jest serwis Przelewy24. Zasady dokonywania płatności online zostały wskazane na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin.
4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935.
5. Sprzedawca wystawia faktury w formie elektronicznej (e-faktury), które wysyłane są na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej w formacie pliku PDF.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Usługobiorca będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży Produktów zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny. Termin na odstąpienie od Umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w posiadanie Produktu.
2. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie o odstąpieniu Umowy należy wysłać na adres e-mail: biuro@eksperciodo.pl.
3. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
4. W przypadku zgodnego z prawem odstąpienia od umowy Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwróci Konsumentowi otrzymane płatności. Zwrot płatności nastąpi w formie, w której Kupujący ją zrealizował.
5. Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy na świadczenie Usług w przypadku:
▪ umów o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, oraz jeżeli Konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usług, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy [podstawa prawna art. 38 pkt. 1) ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta – tj.: Dz. U. z 2020 r., poz. ze zm.];
▪ umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy [podstawa prawna art. 38 pkt. 13) ww. ustawy].
VII. REKLAMACJE I SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
1. Reklamacje można zgłaszać Usługodawcy w formie pisemnej, na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie (pkt. II), najpóźniej w terminie 14 (czternastu dni) od daty zakończenia szkolenia.
2. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy, przedmiot reklamacji, numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja, uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji oraz żądanie związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Usługobiorcę do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
3. Sklep poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania poprzez przesłanie zwrotnej wiadomości mailowej.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni wymieni Produkt na wolny od wad lub zwróci Usługobiorcy równowartość uiszczonej ceny. Zwrot płatności nastąpi w formie, w której Usługobiorca ją zrealizował.
5. Reklamacje należy zgłosić na podstawie rękojmi w okresie dwóch lat od momentu wydania Produktu w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.
6. W przypadku, gdy postepowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Usługobiorcę rezultatu, Usługobiorca może skorzystać m.in. z:
▪ zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
▪ zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postepowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Usługobiorcą, a Usługodawcą;
▪ skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów;
▪ internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr, która służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
VIII. DANE OSOBOWE
1. W przypadku Usługobiorców będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej zawarcie umowy na świadczenie Usług szkoleniowych wymaga podania następujących danych: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania.
2.W przypadku Usługobiorców będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalności gospodarczej zawarcie umowy na świadczenie Usług szkoleniowych wymaga podania następujących danych: nazwa firmy, adres firmy, NIP.
3. W toku realizacji umowy na świadczenie Usług szkoleniowych Usługobiorcy podają, jeżeli jest to wymagane, także imiona, nazwiska oraz adres e-mail uczestników szkoleń delegowanych na szkolenie przez Usługobiorcę.
4. Wszelkie, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://eksperciodo.pl/polityka-prywatnosci/.
IX. PRAWA AUTORSKIE
1. Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
2. Usługodawca jest wyłącznym uprawnionym do wszelkich praw, w tym majątkowych praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej, do Serwisu, jego nazwy, domeny internetowej, a także do Regulaminu, opisów poszczególnych Usług, odrębnych regulaminów Usług, Polityki Prywatności, znaków towarowych, formularzy, logotypów, baz danych lub innych materiałów zamieszczanych w Serwisie, za wyjątkiem materiałów, do których prawa należą do osób trzecich, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
3. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
4. Korzystanie z jakichkolwiek elementów Sklepu przez Usługobiorcę wykraczające poza zakres dozwolonego użytku wymaga uprzedniej i wyraźnej zgody Usługodawcy, wyrażonej pod rygorem nieważności, na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Każdy ujawniony przypadek naruszenia praw autorskich majątkowych lub praw na dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest Sprzedawca upoważniać będzie Sprzedawcę do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
X. WYMAGANIA SYSTEMOWE
1. Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Kupującego urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon).
2. Minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną to:
▪ połączenie z Internetem: 1 Mbit/s
▪ preferowana przeglądarka: firefox/chrome/opera/
▪ wtyczki do przeglądarki: adobe reader
▪ pliki Cookies: tak
▪ javascript: tak.
2. Komfortowe wymagania techniczne potrzebne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną to:
▪ połączenie z Internetem: 2 Mbit/s
▪ preferowana przeglądarka: firefox/chrome/opera
▪ wtyczki do przeglądarki: adobe reader
▪ pliki Cookies: tak
▪ javascript: tak.
3. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
▪ aktualny system antywirusowy,
▪ skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
▪ zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
▪ oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego Produktu do odczytu w formacie EPUB, MOBI, docs, .xls.
4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działalność administratorów serwerów pocztowych Kupującego, w szczególności za blokowanie przesyłania wiadomości mailowych na adres podany przez Kupującego przy rejestracji, a także za blokowanie i usuwanie wiadomości mailowych przez oprogramowanie zainstalowane na urządzeniu elektronicznym Kupującego.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronach Sklepu i zostaje wprowadzony na czas nieoznaczony.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, a w szczególności w przypadkach podyktowanych względami technicznymi dotyczącymi świadczenia usług oraz zmiany mającej na celu dostosowanie postanowień Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa.
3. Nowy lub zmieniony Regulamin Sklepu online wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.
4. Wszelkie spory wynikłe między Usługodawcą, a Usługobiorcą związane z wykonywaniem postanowień Regulaminu lub umów na świadczenie Usług strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji.
5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie oraz Polityce Prywatności mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.