Dokumentacja RODO powinna być dostosowana do charakteru działalności i prowadzonych w jej ramach procesów przetwarzania danych osobowych. Opracowanie kompletnej i przejrzystej dokumentacji stanowi istotny element prowadzenia działalności zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dlatego też opracowana przez nas dokumentacja poprzedzona jest czterema, podstawowymi krokami:

  • przeprowadzeniem analizy obecnej dokumentacji,
  • wyborem docelowej struktury dokumentacji,
  • wskazaniem brakujących dokumentów na podstawie analizy ryzyka,
  • stworzeniem i/albo uzupełnieniem dokumentacji.

W ramach tej usługi opracowujemy następującą listę dokumentów:

  1. polityka ochrony danych osobowych,
  2. polityka prywatności,
  3. procedura zarządzania incydentami,
  4. procedura przeprowadzania analizy ryzyka,
  5. procedura retencji danych osobowych,
  6. instrukcja zarządzania systemami informatycznymi.
  7. rejestr czynności przetwarzania i rejestr kategorii czynności przetwarzania,
  8. wzory umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  9. wzór zapisów porozumienia o współadministrowaniu danymi,
  10.  wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
  11.  wzór oświadczenia o zachowaniu poufności,
  12.  wzór ewidencji osób upoważnionych,
  13.  wzory klauzul informacyjnych,
  14.  wzory oświadczeń zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  15.  regulamin monitoringu.

Nasz zespół ekspertów przygotuje dla Państwa przejrzystą, spójną, prosto sformułowaną dokumentację RODO.

Wyślij zapytanie

Powrót do listy usług